tirsdag den 20. november 2012

En ulykkesfugl

Når vi skal ud på den en time lange rejse til skole har vi tre muligheder. Vi kan enten tage bussen op til en subwaystation, eller gå eller tage sporvognen til en anden. Hver morgen når vi kommer ned på på gaden og er på vej op til krydset hvorfra sporvognen kører, ser vi den passere lige for snuden af os. Hver eneste morgen, det slår aldrig fejl.

Lige indtil jeg igår tog afsted en time før de andre og blev mødt af dette syn...


Det fremgår nok ikke så tydeligt, men det var rent faktisk hele to sporvogne som arriverede lige som jeg nåede krydset og var klar til at stige på. Jeg skyndte mig at sende billedet til Inge med beskeden om at det øjensynligt var hende som var skyld i den ringe sporvognskarma. Jeg tror ikke hun var helt overbevist før hun en time senere tog afsted mod skolen, kom ned på gaden og dette hændte...


Hej hej, sporvogn!
Og ja, det er sådan cirka spændingsniveauet her i Toronto for tiden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar