onsdag den 31. oktober 2012

Stilhed

Stilheden skyldes at jeg har det godt! Jeg har nydt livet med ham her...


Det har været noget så skønt og begivenhedsrigt med et besøg fra Nordlædervest. Vi har spist en masse gode sager, drukket bobler og øl, spadseret uendelige ture, spist noget mere, nydt efterårssolen og landevejene og sørme spist lidt igen. Blandt andet blev det til frokost i skyen...


...vegetarisk diner...


...en varm hund...


...og jeg fik alle de fritter jeg overhovedet pegede på...


...og økologiske øller i spandevis...


Det absolutte højdepunkt, af den spiselige slags, var dog Les 400 Coups i Montreal. Jeg følte mig forkælet noget ud over det sædvanlige med en udsøgt menu, her foreviget på restaurant-diskretions-grynet-uden-blitz vis...


I Montreal besteg vi Mont Royal som har navngivet den skønne by...



...og hyggede os gevaldigt i den noget mere historiske og charmerende by samt sikrede Tommy Hilfiger Canada deres årlige overskud (eller noget). Jeg måtte have disse gule bukser med blå gravhunde med hjem...


Som det måske ses, er jeg maaaaaaaajet, maaaajet glad for dem!

Udover Montreal gik turen til Niagara Falls på den smukkeste dag. Det var en oplevelse, ikke mindst fordi det blev bekræftet at Petermand OGSÅ ser hamrende godt ud i lyserødt...





Derudover var vi et smut på landet som desværre viste sig at være lidt af en fiasko. Det kræver dog et indlæg for sig selv, så nu har I noget at komme tilbage efter...

Ha' en skøn onsdag, og kryds fingre for at jeg kan svare på bare halvdelen i min IT-nørde-midterm som jeg fatter nogenlunde nada af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar