fredag den 12. oktober 2012

Hvorfor får vi ALDRI majones!?

Nårh ja, så var der jo lige en tur til Ottawa. Og hvilken tur!?

Vi havde en skøn weekend som bød på uendelige spadsereture, mange gode øl, nye hovedbeklædninger, mad, mad og lidt mere mad. Ottawa er Canadas hovedstad og en utrolig hyggelig by omend en smule provinsiel. Den blev lokationen for min hosteldebut og et nyt low da jeg lørdag morgen, foran tre små børn med kæberne på fortovet og en åben turistbus, spulede hvad der føltes som 500 liter vand ud i en skraldespand, inden jeg krøb tilbage i min køjeseng for at kværne min diner-købte omelet som jeg havde fået med i en doggybag. Av, de canadiske øl er farlige!

En sådan weekendtur er jo en udemærket anledning til at bikse endnu en video sammen. Så på bedste amatørvis - med hoppende klip og dårlig lyd - kommer her en lille video under arbejdstitlen 'Hvorfor får vi ALDRI majones!?'. Jeg håber I får et indtryk af den betagende canadiske natur og Carla Rae Jepsen-performancen går ud til Petermand!

Go' weekend...  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar