onsdag den 10. oktober 2012

Onsdag igen

Kender I det, når man i en rus af storladenhed og søndagsblues kyler et og andet til vask med intentionen om at nu er det tid?
Så bliver det onsdag, og man har ikke fået vasket tøj. Ydmygt må man krybe imod sin vasketøjskurv, kigge sig over skulderen og listende snige sin arm ned langs indersiden. I blinde famler man febrilsk rundt til ens klamme hånd omfamler det ønskede objekt. Man hiver det hurtigt ud og sniffer kort til det. Og lad os være ærlige her, uanset hvad man får ud af det snif, så trækker man på skulderen og tænker at den er da helt fin... Altså kender I det? Hvis ikke, så var det noget jeg engang hørte en veninde fortælle!

Hvad tror I jeg har fisket op idag??

1 kommentar:

  1. Hej Ida. Din morfar og jeg griner lige af din onsdagsblog - jeg kender det godt ;-) Din morfar og Lis har lige været ude at se Mads og Lines nye hus, og det kan blive superfint! Frida har kradset Lis på kinden, så pt. Er hun den mest frygtindgydende Martinsen jeg kender!! Jeg tager til Hawaii på søndag og bliver der i 2 måneder. Du kigger bare forbi når psykologien bliver for kedelig!! Vi glæder os allesammen til gode historier fra Toronto når vi ses til æbleskiver i willemoesgade. Mange knus fra morfar og familien Folmø/Sejerup.

    SvarSlet