torsdag den 6. september 2012

Parforholdsprøve

Så har vi gennemgået den ultimative parforholdsprøve her i lejligheden, og jeg er nu fuldstændig sikker på, at de næste tre måneder med de to norske jenter kommer til at gå fint. Vi har nemlig...tadaaaaa...samlet vores sovesofa uden at rive hovederne af hinanden!



I den forbindelse har vi omrokeret lidt i stuen. Da 80'erne ringede og sagde, at de gerne ville have denne her tilbage...


...og vi samtidig vurderede at det nok var tilstrækkeligt med bare een VHS-afspiller, valgte vi også at halvere hightech-monsteret. Men I må se det hele når jeg får lavet min lille video. Vi var en tur i Walmart for at købe noget billigt sengetøj og andre småting, og i Walmart kunne de nok imponere mig med noget så simpelt som en rulletrappe til indkøbsvogne...


Jeg kunne næsten ikke få luft af ren begejstring da jeg skulle fortælle Peter-mand om denne smarte installation, hvortil han tørt responderede at "...det har de da også i Føtex på Frederiksberg...". Nå nå, kay kay. Store hjerner, små fornøjelser - er det ikke det man siger!?

Idag har jeg nydt den sidste dag i friheden inden vi imorgen og fredag har orientation og fra mandag undervisning. Jeg har vandret byen tynd og fået den bedste Tarte au Citron nogensinde på King St. West...


1 kommentar:

  1. Åh - hvor det lyder herligt alt sammen - man kan da godt blive lidt misundelig. Glæder mig til næste afsnit i føljetonen! Mutti.

    SvarSlet