fredag den 14. september 2012

Hej hverdag!

Hov, så begyndte skolen og hverdagen. Og det gik stærkt. Heldigvis er det også spændende og stadig rigtig hyggeligt. Jeg har ændret lidt på mit skema, så nu skal jeg kun op på universitetet to dage i ugen og er sluppet for min helveds-mandag. Det er riiiimelig lækkert, og hvad der er endnu mere lækkert er, at jeg har fri hver fredag sammen med de søde, norske jenter. 

Canadiere elsker at stå i kø og går meget op i god køkultur. Derfor ser det således ud når man venter på en bus...


På campus er der gæs i en lille sø...


...og vi elsker at sidde ved siden af søen i solen og holde pause...


Her er det Krister og Guri som tager en slapper. Krister synes i øvrigt at det var enormt morsomt og absolut måtte på bloggen, at de i vores coffee shop på campus sælger danskere...


Og det valgte jeg så at give ham ret i!

Ellers så går dagene med at vinde væddemål over Peter-mand (så let som at klø sig i nakken),...


...efter work-out opdage de cirka 500 hyldemeter med forskellige slags is vores lokale supermarked...


...samt blive vækket kl. 2 om natten af en falsk (gud-ske-tak-og-lov) brandalarm...



Med andre ord så har vi det alle godt, selvom vi (og jeg ved de norske jenter især) tæller ned til yndlingsbesøg i oktober.

Daddy Longleg klagede lidt over skingerhed i lejlighedsvideoen. Det må jeg nok give ham ret i, men jeg synes simpelthen det var SÅ sjovt og spændende at lave video at det var vanskeligt at undgå. 

Go' weekend derhjemme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar