onsdag den 12. oktober 2011

Fussball...

Så sad man der, med tre af sine lækre, blonde veninder, på en Nørrebro'sk bar, og så landskamp igår. I begyndelsen gik det meget godt. Jeg kan sagtens finde ud af reglerne og jargonen i fodbold, og synes også det er sjovt. Så nåede jeg til et punkt, hvor de der Ale no. 16 blev ved med at smage simplethen så dejligt, at jeg pludselig var gået hen og blevet enormt beruset. Det slog mig som et lyn fra en klar himmel. Helt varm indeni, og egentlig ret ligeglad med den der fodboldkamp. Og de var jo også ved at vinde...

Da kampen var slut tænkte jeg, fornuftig som jeg er, at det var på høje tide at komme hjem i seng. Og efter at have slingret rundt i et par gader for at lede efter min cykel kørte jeg hjem til Vesterbro med denne i ørerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar