fredag den 11. november 2011

Og noget om at være skrædder-spire...

Mette er ved at lave nyt badeværelse, og derfor tilbringer hun en del tid i sit arbejdstøj. Da hun i går ankom til Mortens Aftens hos mig, styrtede hun ind ad døren i sine gamle Levi's twisted jeans (tidligere kendt som 'scorebuksen', åhh jo!), fuldstændig tildækket af støv og maling. Hun vendte sig om for at hænge sin jakke i garderoben, og hele selskabet måtte flække sammen af grin. For lige midt på bagdelen havde Mette et kæmpe hul, og ude af stand til at bruge kostbar tid på sådan en mindre detalje, havde hun dagen lang blottet en fræk lille trusse mens hun satte gipsplader op med far og svigerfar.

Sådan en elendighed kan vi jo ikke have, og derfor trådte vi straks til med tilbud om reparationer. Da min husholdning hverken indeholder sikkerhedsnåle eller evner til at sy sygrej, måtte jeg træde til med det bedste jeg havde.
Det så derfor sådan ud, da jeg hæftede Mettes buksehul sammen med en klipsemaskine


Jeg glæder mig til at høre, om Mette har fået klips i numsen på cykelturen hjem. Go' røv og go' weekend!

1 kommentar:

  1. Ingen klips i numsen, men 10 min inden mureren kom, gik det hele op igen, så han blev også udsat for mit bare bagparti! Men tak for hjælpen!

    SvarSlet