søndag den 20. november 2011

Officers and Gentlemen

Det var det der bal på slottet vi kom fra. Jeg har nemlig "prostitueret" mig selv i weekenden. Som ledsager til en finsk kadet til Hærens Officerskoles Kadetforenings årlige bal.... Men hey, hvad gør man ikke for en god fest??

Det var noget med bordkort og ordener


En farligt masse uniformer, og tøj så fint at selv Boris kom frem


Den fik max på dullegrej


...og vi blev eskorteret til toilettet og dansede lanciers så mange gange, at mine fødder føles som een stor krigsskade idag.

Og al den ridderlighed er da fantastisk! Men når man sidder som en værre sut, og hele tiden er cirka to glas foran uopmærksom finne, men ikke selv kan fylde op i glasset fordi man i så fald vil såre den unge kadets forfængelighed. Ja, så er den altså ikke meget bevendt hvis du spørger mig. Uanset hvad, så var det en storslået fest og en fantastisk oplevelse, og jeg gør det gerne igen any other time!

2 kommentarer:

  1. Vi vil se kjolen maaand...

    SvarSlet
  2. Ja, og vi vil også se bamsen, som den unge finne så fint forærede dig!

    SvarSlet