lørdag den 12. november 2011

Nørrebro Bycenter!...

...Jeg kommer aldrig tilbage. Jeg har mødt Fisketorvet <3

Åhh, jeg er blevet helt vild med Fisketorvet. I dag lavede jeg personlig rekord, og var KUN derinde i 10 minutter. Alligevel fik jeg een på opleveren (det slår aldrig fejl).

I Fona gik en mor rundt og var i fuld gang med at opdrage sine tre møgforkælede børn til at forbruge. Den ældste plagede og plagede for en eller anden film, og moren gentog nej, nej og atter nej. Der blev forsøgt med dådyrøjne og hovedet på skrå, en kælen stemme og be' be'. Alt slog fejl, og moren måtte træt fortsætte med sit evindelige nej! Indtil et hårdtslående argument kom på banen. En trumf uden lige. Ældstebarnet lovede, at hvis hun måtte få den omtalte film, ville hun... wait for it.... tømme opvaskemaskinen. Indtil sommer!!! Moren blev fanget i et svagt øjeblik. I et halvt sekund tvivlede hun på pædagogikken i dette, fik øjenkontakt med mig, forsøgte sig nervøst med et 'Det var da et godt tilbud', og bukkede så under. Hun fortsatte herefter til kassen med et fuldstændig ustyrligt hoppende barn.

Et eller andet siger mig, at den der opvaskemaskine på ingen måde bliver tømt fra nu og til sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar